PROPOSICIÓ
La situació actual de crisi està afectant tots els segments socials. També a l’administració. De la mateixa manera que moltes famílies en dificultats estan reestructurant les seues despeses segons la nova situació, retallant per on poden per tal de fer front a uns menors ingressos (quan n’hi ha), també l’administració municipal hauria de fer el mateix, i establir almenys criteris d’optimització i/o de reducció de les depeses en el funcionament ordinari dels diferents serveis de l’Ajuntament.
Com a conseqüència de la retallada de drets socials del PSOE a nivell de l'Estat Espanyol, amb rebaixada de sous dels funcionaris, congelació de les pensions, anul·lació del xec bebè.... EL BLOC DE L'ALCORA veem prioritari que les primeres despeses a retallar al nostre ajuntament siguen les generades pels òrgans de Govern segons la següent graella:
ALCALDIA -15%
JUNTES DE PORTAVEUS -15 %
JUNTES DE GOVERN -15 %
COMISSIONS INFORMATIVES -5 %
PLENARIS CONGELAT
PLENARIS EXTRAORDINARIS SENSE ASSIGNACIÓ
A banda, es rebaixaran les subvencions als grups polítics en la quantitat del 15% (1.747,5 €), s'eliminarà el Gabinet de Premsa dels òrgans de Govern (20.700,00 €) i s'eliminarà les depeses en publicitat, propaganda i protocol dels òrgans de Govern (17.000 €).
Amb la retallada que presenta el BLOC DE L'ALCORA de més de 50.000 € (aprox. 8.300.000 ptes) juntament amb la retallada dels sous dels funcionaris, l'ajuntament de l'Alcora estalviarà de l'ordre de 200.000,00 € (aprox. 33.000.000 ptes), que aniran a amortitzar préstecs del Consistori.
Açò, a falta de la presentació del PRESSUPOST DE 2010 per part de l'Equip de Govern, tan sols és un primer pas, del PLA D'AUSTERITAT, que es va aprovar per unanimitat al plenari a proposta del BLOC ja fa un any però que a hores d'ara encara no en sabem res.
PROPOSTA D’ACORD
Pels motius adés assenyalats, el Grup Municipal del BLOC, presenta al Ple de l’Ajuntament de l’Alcora, per tal de debatre i, si escau, aprovar els acords següents:
1.- El Ple de l’Ajuntament de l'Alcora acorda rebaixar les assignacions percebudes segons la següent taula:
ALCALDIA -15%
JUNTES DE GOVERN -15 %
COMISSIONS INFORMATIVES -5 %
PLENARIS CONGELAT
PLENARIS EXTRAORDINARIS SENSE ASSIGNACIÓ
2.- El Ple de l’Ajuntament de l'Alcora acorda rebaixar les subvencions als grups polítics en la quantitat del 15% (1.747,5 €).
3.- El Ple de l'Ajuntament de l'Alcora acorda eliminar el Gabinet de Premsa dels òrgans de Govern (20.700,00 €).
4.- El ple de l'Ajuntament de l'Alcora acorda eliminar les depeses en publicitat, propaganda i protocol dels òrgans de Govern (17.000 €).
5.- A l'igual que amb la retallada dels funcionaris, la retallada de despeses dels òrgans de Govern abans anomenades aniran a l'amortització de préstecs pendents.
5 comentaris:
Aixo vol dir que este any el cocnurs de cerámica, les festes del crist, la fira de la cerámica,la fira del comerç, les festes de pasqua etc... es quedarán sense poderse publicitar en premsa, radio, cartells per altres pobles etc... Enguany quan es celebre estos esdeveniments i no acudisca ningú, la gent del poble i els bars, te donarem les gracies a tú Victor per havernos arruinat.
ya será menos.
Como? Que la publicidad de los bares los paga el ayuntamiento?
EL ayuntamiento no paga la publicidad de los bares. Pero si la gente viene alcora, viene para ver la feria de la cerámica, las bolilleras, los toros etc... no vienen para cenar a un bar yavan. Y si el BLOC deja al ayuntamiento sin dinero para publicidad, la gente de alrededor de l'Alcora no se enterara, y no vendra nadie
La publicidad es el impuesto revolucionario con el que quereis subvencionar al grupo RISA, que esta a expuestar de desaparecer.
Publica un comentari a l'entrada